emmaostensson

Alla inlägg under mars 2013

Av Emma Östensson - 31 mars 2013 21:45

Nu är både mästarnas mästare, partaj och café bärs slut för kvällen. Jag ska nog snart lägga mig och sova lite. Sjukt skönt att ha en veckas lov nu och slippa skolan. Det betyder att man kan sova hur länge man vill denna vecka :) Synd bara att solen kommer runt 7 och då vaknar jag... Men det är ju mitt ilandsproblem kanske inte erat?


Jag har verkligen inget roligt att komma med så detta får bli kvällens lilla godnattinlägg så godnatt på er.

 

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 31 mars 2013 19:00

Vilken av "mina" hästar skulle du vilja rida?


Malwa:


Promise:


Beny:

 

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 31 mars 2013 16:45

* Mobil

* Dator

* Kläder

* Mina vänner och familj

* Mat


Vad klarar du dig inte utan?

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 31 mars 2013 14:30

Detta är min nya väska som jag snott fått av mormor. Den är sjukt snygg ju, erkänn? Och den är galet stor, de syns inte på  bilden.

 

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 31 mars 2013 12:15

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 31 mars 2013 10:00

Har ni nå bra appar på eran mobil? Isf vilka är dem och varför borde jag ladda ner dem?


Jag har typ inga appar då jag inte vet vilka som e roliga. Därför vill jag veta vad ni gillar och tycker är bra appar. De e alltid roligt med lite åsikter om vad andra gillar.

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 30 mars 2013 22:00

Linnea:


Ebba:


Sannie:

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 30 mars 2013 20:15

           

XoXo//Emma

♥ Om mig

 

Trevligt att du hittade hit, välkommen till min blogg. Mitt namn är Emma och jag är en helt normal 14-åring. Här på min blogg kommer du kunna läsa massa åsikter, mode, min vardag och massa annat roligt.

 

Jag har bloggat här på bloggplatsen förut men har nu bloggat 1 år på blogg.se men det krånglade väldigt mycket så jag bestämde tillsammans med en kompis att jag skulle byta tillbaka tillbaka hit då bloggplatsen inte krånglar.

 

Om du undrar något, tveka inte att skicka iväg en fråga eller en kommentar till mig. Jag svarar så fort jag kan. Eller fråga på kik för väldigt snabbt svar då mobilen alltid är med vart än jag går.

 

Jag finns på:

Kik: emmaostensson

Insta: emmaostensson

Twitter: emmastensson1

Facebook: Emma Östensson

♥ Sök i bloggen

♥ Fråga mig

2 besvarade frågor

♥ Senaste inläggen

♥ Kategorier

♥ Arkiv

♥ Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards