emmaostensson

Direktlänk till inlägg 11 april 2013

Bloggare

Av Emma Östensson - 11 april 2013 18:00

Att vara bloggare kanske verkar lätt. Men det är raka motsatsen. Det krävs massor av jobb och slit för att kunna leverera bra och läsvärda inlägg. Själv lägger jag säkert minst 1-2h per dag åt bloggen, mycket mer om det är massa åsiktsinlägg som ska skrivas för dem tar tid att få bra. Sen om man ska bort vill man ju gärna fixa inställda, vilket också tar tid. Många bloggare får tyvärr även stå ut med hat. Själv har jag dock inte drabbats så mycket av hat, vilket jag är tacksam för. Det är sjukt jobbigt och tar verkligen på krafterna hos en.


Ibland har man världens insperation och skriver bra inlägg efter inlägg efter inlägg. Sen ibland helt utan förvarning tar den slut. Då kan man få lust att bara skita i bloggen även fast man vet att man har trogna läsare som vill läsa bloggen och tycker att den är bra. Då vet man inte vad man ska göra och det är inte kul. För personligen tycker jag om bloggar som inte bara handlar om vardag eller så. En varierad blogg kommer man långt med.


Att vara bloggare är inte lätt men man gör det för att man verkligen tycker om det. Speciellt när man både ska gå i skolan, göra läxor och liknande, ha en fritid och eventuellt en hobby och på allt de en blogg. Därför hoppas att att ni förstår att det kanske inte alltid går att prestera 110% även om man så vill. Det finns tyvärr viktigare saker, skolan. Skolan ska skötas för att man ska kunna gå ut med bra betyg och kunna jobba med det man vill. Och just nu är jag väldigt pressad och stressad inför gymnasieval osv.


Jag får inge betalt eller något, jag gör detta helt gratis, för att jag vill. Det enda som jag kan få är saker från samarbeten men företag, men inget annat. 


Hoppas att ni förstod vart jag ville komma med detta inlägget.

 

XoXo//Emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Östensson - 12 april 2013 20:15

Jag flyttar från och med nu hiiiiiiiiiiiit www.emmaostensson.webblogg.se www.emmaostensson.webblogg.se www.emmaostensson.webblogg.se www.emmaostensson.webblogg.se XoXo//Emma ...

Fix

Av Emma Östensson - 12 april 2013 14:50

Nu är jag hemma och bara chillar. Jag orkar verkligen inte göra hk nu. Vill fixa med nya bloggen så det är de som ska göras nu. Men jag har ångest över att jag ska byta. Jag vill men ändå inte. Sjukt svårt de där alltså. Men de blir nog bra   Vi ...

Av Emma Östensson - 12 april 2013 11:57

Nu sitter jag i skolan och kollar på en tråkig föreläsning. När jag kommer hem har jag planer för att börja koda och fixa en ny blogg för jag trivs inte 100 här. Jag hatar att byta blogg men detta känns bäst så därför gör jag detta valet, igen. Jag l...

Av Emma Östensson - 12 april 2013 07:33

Idag hade jag ställt klockan och vaknade då. Sen måste jag ha slumrat till för sen hade det gått en halvtimme. Då han jag inte fixa med med eyeliner så de fick bara bli lite mascara idag, men de kan vara skönt ibland de också. Sen att välja kläder to...

Av Emma Östensson - 11 april 2013 21:52


Idag känns de ändå lite bra med bloggen för att jag har ändå levererat ett åsiktsinlägg så de e skönt. Idag på konfan snackade vi lite om hur och vad vi ska göra på våran konfirmation. Jag fick även klädångest, vad har man på sig? Sen fredag innan vi...

♥ Om mig

 

Trevligt att du hittade hit, välkommen till min blogg. Mitt namn är Emma och jag är en helt normal 14-åring. Här på min blogg kommer du kunna läsa massa åsikter, mode, min vardag och massa annat roligt.

 

Jag har bloggat här på bloggplatsen förut men har nu bloggat 1 år på blogg.se men det krånglade väldigt mycket så jag bestämde tillsammans med en kompis att jag skulle byta tillbaka tillbaka hit då bloggplatsen inte krånglar.

 

Om du undrar något, tveka inte att skicka iväg en fråga eller en kommentar till mig. Jag svarar så fort jag kan. Eller fråga på kik för väldigt snabbt svar då mobilen alltid är med vart än jag går.

 

Jag finns på:

Kik: emmaostensson

Insta: emmaostensson

Twitter: emmastensson1

Facebook: Emma Östensson

♥ Sök i bloggen

♥ Fråga mig

2 besvarade frågor

♥ Senaste inläggen

♥ Kategorier

♥ Arkiv

♥ Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards