emmaostensson

Direktlänk till inlägg 11 april 2013

Mot konfan

Av Emma Östensson - 11 april 2013 15:54

Nu när jag kom hem från skolan så har jag fixat ihop ett åsikst/tanke inlägg som jag hoppas att ni läser och förstår. Det känns som ett bra ämne att ta upp. 


Efter konfan ikväll så var det visst föräldramöte så då lär väl jag bli kvar ett tag med mina brudar. I början var det jätteroligt att vara kvar och det är de säkert fortfarande men nu känns de som att man har lite annat för sig med läxor osv. Sen blir man hungrig eftersom att man bara tar en macka vid 15. Men idag får jag lov att överleva för mami skulle oxå cykla så då väntar jag på henne.


Ja jag vet inte vad jag ska skriva mer nu. Min insperation har försvunnit. Men våren börjar ju komma så lite vårinspo kan man ju fixa. Ja de lät bra. De kan jag fixa med ikväll sen eller i morgon nej för då ska jag plugga. Aja nån dag kan jag iaf fixa lite vårinspo nu till våren.

 

XoXo//Emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Östensson - 12 april 2013 20:15

Jag flyttar från och med nu hiiiiiiiiiiiit www.emmaostensson.webblogg.se www.emmaostensson.webblogg.se www.emmaostensson.webblogg.se www.emmaostensson.webblogg.se XoXo//Emma ...

Fix

Av Emma Östensson - 12 april 2013 14:50

Nu är jag hemma och bara chillar. Jag orkar verkligen inte göra hk nu. Vill fixa med nya bloggen så det är de som ska göras nu. Men jag har ångest över att jag ska byta. Jag vill men ändå inte. Sjukt svårt de där alltså. Men de blir nog bra   Vi ...

Av Emma Östensson - 12 april 2013 11:57

Nu sitter jag i skolan och kollar på en tråkig föreläsning. När jag kommer hem har jag planer för att börja koda och fixa en ny blogg för jag trivs inte 100 här. Jag hatar att byta blogg men detta känns bäst så därför gör jag detta valet, igen. Jag l...

Av Emma Östensson - 12 april 2013 07:33

Idag hade jag ställt klockan och vaknade då. Sen måste jag ha slumrat till för sen hade det gått en halvtimme. Då han jag inte fixa med med eyeliner så de fick bara bli lite mascara idag, men de kan vara skönt ibland de också. Sen att välja kläder to...

Av Emma Östensson - 11 april 2013 21:52


Idag känns de ändå lite bra med bloggen för att jag har ändå levererat ett åsiktsinlägg så de e skönt. Idag på konfan snackade vi lite om hur och vad vi ska göra på våran konfirmation. Jag fick även klädångest, vad har man på sig? Sen fredag innan vi...

♥ Om mig

 

Trevligt att du hittade hit, välkommen till min blogg. Mitt namn är Emma och jag är en helt normal 14-åring. Här på min blogg kommer du kunna läsa massa åsikter, mode, min vardag och massa annat roligt.

 

Jag har bloggat här på bloggplatsen förut men har nu bloggat 1 år på blogg.se men det krånglade väldigt mycket så jag bestämde tillsammans med en kompis att jag skulle byta tillbaka tillbaka hit då bloggplatsen inte krånglar.

 

Om du undrar något, tveka inte att skicka iväg en fråga eller en kommentar till mig. Jag svarar så fort jag kan. Eller fråga på kik för väldigt snabbt svar då mobilen alltid är med vart än jag går.

 

Jag finns på:

Kik: emmaostensson

Insta: emmaostensson

Twitter: emmastensson1

Facebook: Emma Östensson

♥ Sök i bloggen

♥ Fråga mig

2 besvarade frågor

♥ Senaste inläggen

♥ Kategorier

♥ Arkiv

♥ Tidigare år

♥ Länkar


Skapa flashcards