emmaostensson

Direktlänk till inlägg 2 april 2013

Drömmar och mål

Av Emma Östensson - 2 april 2013 16:00

Inom ridningen

Mål:

* Bli stadigare och starkare i min sits


Drömmar:

Det skulle vara underbart att få rida ett SM. Det är nog den största drömmen som jag har nu. Men för tillfället har jag ingen häst att träna och tävla för att kunna kvala SM. Dem tävlingarna som jag rider är bara på klubben och det är inte så ofta. Och dem tävlingarna är inga kvaltävlingar eller något. Men vem vet, kanske har en häst och kvalat SM om något år. Det kan bara tiden utvisa... De skulle ju vara roligt att få rida världscupen senare i livet men det kan väl bara drömma om, Eller?



Inom bloggen

Mål

* Blogga bättre inlägg

* Bli bättre på att verkligen läsa igenom alla inlägg innan dem läggs ut

* Få bloggen att växa


Drömmar:

Det skulle vara sjukt kul om bloggen får 2000-10 000 unika läsare om dagen. Detta är ju inte helt omöjligt om vi gör det tillsammans. Att bloggen blir så stor skulle betyda sjukt mycket för mig. Och att då kanske kunna få börja blogga för horsespot eller någon annan stor bloggportal. 



Inom skolan

Mål: 

* När jag går ut nian vill jag ha minst ett C i alla ämnen, helst högre såklart.


Drömmar:

Efter grundskolan vill jag komma in på ett bra gymnasium som ger mig bra möjligheter för framtiden. Drömmen skulle vara att ha ett riktigt bra jobb som att kanske t.ex jobba på Hööks (grymt bra exempel ^^) och att sen på helgerna ha träningar/lektion i något stall. Då skulle jag trivas väldigt bra tror jag. 


Detta är ju sånt som bara jag kan styra. Ingen annan kan ju styra över hur jag vill göra med mitt liv eller vad jag jobbar med. Allt hänger på mig.

Jag har börjat få ångest över gymnasieval, tänk så väljer jag fel. Jag ska ju trots allt bestämma min framtid iår. Valet kommer nog bli det viktigaste i mitt liv. I 6:an när jag valde språk valde jag till en del av mitt gymnasieval. Om man har läst ett språk från 6:an och sen fortsätter med det under hela gymasiet då får man något som heter bonuspoäng *tror jag*. Det kan leda till att du kan läsa vidare på den högskola som du vill, har jag för mig. Så om någon går i 5:an och läser min blogg, tänk efter vilket språk du väljer, det kan avgöra din framtid.


XoXo//Emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Östensson - 12 april 2013 20:15

Jag flyttar från och med nu hiiiiiiiiiiiit www.emmaostensson.webblogg.se www.emmaostensson.webblogg.se www.emmaostensson.webblogg.se www.emmaostensson.webblogg.se XoXo//Emma ...

Fix

Av Emma Östensson - 12 april 2013 14:50

Nu är jag hemma och bara chillar. Jag orkar verkligen inte göra hk nu. Vill fixa med nya bloggen så det är de som ska göras nu. Men jag har ångest över att jag ska byta. Jag vill men ändå inte. Sjukt svårt de där alltså. Men de blir nog bra   Vi ...

Av Emma Östensson - 12 april 2013 11:57

Nu sitter jag i skolan och kollar på en tråkig föreläsning. När jag kommer hem har jag planer för att börja koda och fixa en ny blogg för jag trivs inte 100 här. Jag hatar att byta blogg men detta känns bäst så därför gör jag detta valet, igen. Jag l...

Av Emma Östensson - 12 april 2013 07:33

Idag hade jag ställt klockan och vaknade då. Sen måste jag ha slumrat till för sen hade det gått en halvtimme. Då han jag inte fixa med med eyeliner så de fick bara bli lite mascara idag, men de kan vara skönt ibland de också. Sen att välja kläder to...

Av Emma Östensson - 11 april 2013 21:52


Idag känns de ändå lite bra med bloggen för att jag har ändå levererat ett åsiktsinlägg så de e skönt. Idag på konfan snackade vi lite om hur och vad vi ska göra på våran konfirmation. Jag fick även klädångest, vad har man på sig? Sen fredag innan vi...

♥ Om mig

 

Trevligt att du hittade hit, välkommen till min blogg. Mitt namn är Emma och jag är en helt normal 14-åring. Här på min blogg kommer du kunna läsa massa åsikter, mode, min vardag och massa annat roligt.

 

Jag har bloggat här på bloggplatsen förut men har nu bloggat 1 år på blogg.se men det krånglade väldigt mycket så jag bestämde tillsammans med en kompis att jag skulle byta tillbaka tillbaka hit då bloggplatsen inte krånglar.

 

Om du undrar något, tveka inte att skicka iväg en fråga eller en kommentar till mig. Jag svarar så fort jag kan. Eller fråga på kik för väldigt snabbt svar då mobilen alltid är med vart än jag går.

 

Jag finns på:

Kik: emmaostensson

Insta: emmaostensson

Twitter: emmastensson1

Facebook: Emma Östensson

♥ Sök i bloggen

♥ Fråga mig

2 besvarade frågor

♥ Senaste inläggen

♥ Kategorier

♥ Arkiv

♥ Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards