emmaostensson

Alla inlägg under mars 2013

Av Emma Östensson - 11 mars 2013 20:15

 

 

 

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 11 mars 2013 18:30

Nu har jag och min brorsa precis varit och mött mami. Jag fick lov att skala morötterna till maten då jag ville ha en sak och hon köpte den till mig :) Men den får ni se i morgon tillsammans med fodralet som ska komma i morgon. Känns onödigt att visa en sak idag och en till i morgon då är de bättre att samla ihop och vänta en dag. Nu håller jag på att fixa en sak med ett inlägg som ni nog kan gilla hoppas jag. Själv gillar jag sånt så hoppas att ni också gör det.


Jag hade en kommentar om att jag hade bra betyg som jag ska vara nöjd med och jag är nöjd med det mesta. Jag har E i 3 ämnen vid terminsbetygen i vintras men nu hoppas jag att alla E:n är borta. Det går ju bra på prov och förhör så jag hoppas att det visar sig i betygen också. 


Snart är de iaf middag, panerad fisk och potatis tror jag att de e. Mumma. Sen blir det bara lite soffmys med familjen framför TV:n. Vi hörs senare

 

Sommarkänsla <3


XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 11 mars 2013 15:54

Hejsan svejsan


Nu har jag precis kommit hem och tänkte börja med att göra min tyska inlämning för att sen kunna ta det lugnt och bara chilla hela kvällen. Juste de kom inget fodral idag så då kommer det i morgon istället :) 


Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva. Jag har typ 0 inspiration just nu. Därför får ni mer än gärna komma med tips på vad ni vill läsa om och vad ni tycker är intressant. 

 

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 11 mars 2013 12:50

På idrotten fick vi tillbaka våra prov och jag hade A+ galet nöjd :D Fast det var lätt som en plätt även om man inte ens hade öppnat dokumentet som vi fått. Vi fick också tillbaka våra prov på tyskan, där hade jag B. Så jag är ändå nöjd för de kändes väldigt bra.


Nu har vi 2 lektioner kvar sen slutar vi. Direkt när jag kommer hem ska jag göra min tyska inlämning så är den klar. Nu tänkte jag chatta lite med datorn för att fördriva lite tid.


Jag bloggar sen mer hemma.

 

Clinic med Jens Fredricsson min nya ridförebild för som han rider ska jag rida Carpen enligt min grymmmmma tränare Johanna. 


XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 11 mars 2013 07:42

Sitter precis och äter gårdages scones. Det är galet gott verkligen, första dagen när dem är färska. Nu hade dem legat i en påse så dem hade blivit lite mjuka men dem var goda iaf. Så dagens lärdom: saker är godare första dagen ;) 


Är det bara jag som har en "ordning" när jag sminkar mig? Typ höger öga först sen vänster? Det har jag iaf och idag gjorde jag det bakvänt. Den eyelinern blev k a o s. Så nu efter 284975493 gånger har det äntligen blivit hyfsad så att man kan visa sig ute bland folk.


Jag tänkte eftersom att bloggen är ny så länkar jag den första som kommenterar och det var: Sandra, grattis grattis. Hoppas att gårdagens höga statistik håller i sig nu och att bloggen får de som start statistik och sen bygger vi på uppåt :) Om ni vill läsa om något speciellt så är det bara att kommentera det så kan jag troligen försöka att fixa de. Jag brukar försöka fixa de som mina bloggläsare vill ha. 


Snart måste jag iaf ut med Gucci en sväng innan det är dags att cykla iväg till skolan. Idag är det kallt men soligt. Det hade varit 18- inatt och nu är det ungefär 10-.

 

Detta är Gucci om ni ville se hur hon ser ut ;)

XoXo//Emma


Av Emma Östensson - 10 mars 2013 22:20

Kul att statistiken e hög redan nu, första dagen och sen lunch :) Hoppas de håller i sig för då blir det kuligt. I morgon är det ju måndag igen och skola. Jag vill inte ha skola. Jag vill vara hemma och sova hela dagen. Förhoppningsvis kanske mitt fodral som jag beställde igår komma då. För den hade skickats från Solna idag, de lär vi se i morgon efter skolan. Jag tänkte lägga mig i tid i kväll men jag fastnade framför datorn och youtube så de blir nog inte så iaf... Men i hyfsad tid tänkte jag komma i säng i kväll eftersom att det är skola i morgon. Men lyx att börja 9 varje måndag så får man lite sovmorgon inplanerad iaf.


I morgon händer det väl mer så då blir det mycket bättre och roligare inlägg. Idag har det mest varit presentations inlägg för mig hästarna. Jag trivs här på denna blogg känner jag. Så de känns bra inför framtiden. Nej om man skulle stänga datorn och sova lite kanske. Sov gott alla sötisar

 

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 10 mars 2013 19:54

Nu har jag kollat på ponnyakuten och det är avramlingar i nästan varje program numera hoppas att det går bra med alla som åker av. Snart är de iaf bones så de ska vi kolla på sen ska Gucci få sig en snabb promenad. Så ser kvällen ut och kul att så många hittat hit till min blogg :) 

 

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 10 mars 2013 18:23

Nu har vi kommit hem. Direkt när vi kom hem så tog vi en långpromenad till ICA för att handla lite middag. För tillfället sitter jag och Erik i min säng och kollar på eftersnack. Om ni undrar vem Erik är så är det min brorsa, jag säger både Erik och brorsan om honom i bloggen så att ni vet. Ville bara klargöra det så det inte blir något knas eller så. Sen är det ponnyakuten så de ska jag väl se på som vanligt.


Jag trivs bra här på nya bloggen hoppas att alla från min förra blogg hittar hit för jag hade många trogna läsare där. Nu tänkte jag fixa lite med min presentation och lite småfix som finns att göra. Men ni får ha en bra fortsatt kväll så bloggar jag mer senare ;)

 

XoXo//Emma   

♥ Om mig

 

Trevligt att du hittade hit, välkommen till min blogg. Mitt namn är Emma och jag är en helt normal 14-åring. Här på min blogg kommer du kunna läsa massa åsikter, mode, min vardag och massa annat roligt.

 

Jag har bloggat här på bloggplatsen förut men har nu bloggat 1 år på blogg.se men det krånglade väldigt mycket så jag bestämde tillsammans med en kompis att jag skulle byta tillbaka tillbaka hit då bloggplatsen inte krånglar.

 

Om du undrar något, tveka inte att skicka iväg en fråga eller en kommentar till mig. Jag svarar så fort jag kan. Eller fråga på kik för väldigt snabbt svar då mobilen alltid är med vart än jag går.

 

Jag finns på:

Kik: emmaostensson

Insta: emmaostensson

Twitter: emmastensson1

Facebook: Emma Östensson

♥ Sök i bloggen

♥ Fråga mig

2 besvarade frågor

♥ Senaste inläggen

♥ Kategorier

♥ Arkiv

♥ Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards