emmaostensson

Alla inlägg under mars 2013

Av Emma Östensson - 21 mars 2013 08:00

Nu har jag fixat mig och är helt klar. Börjar om 1h och 10 minuter så de e väldigt skönt. Känns dock tråkigt att åka till skolan för att ha matte i 40 minuter och ha hål i 3h. Menmen, sånt e livet ibland. 


Idag verkar de iaf vara vårväder för solen är framme och det ser skönt ut ute. Hoppas att snön kan smälta någon gång. Nu börjar jag bli lite trött på den... Bara för att jag skriver detta kommer den inte smälta känns de som ^^


Men nu ska jag ut med Gucci så att hon får sin morgonpromenad. Jag kan försöka blogga i skolan. Men hålet lär nog gå åt till att plugga massa fysik till provet i morgon. Okej nu ska Gucci ut så vi hörs senare ;)

 

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 20 mars 2013 22:13

Jag trodde att de skulle va svinkallt ute så jag drog på mig vinterjackan men det var inte alls kallt. Skönt de, hoppas att det kan börja bli varmare och vår. Idag har vi haft snö och massa blåst. Inte kul alls, jag trodde verkligen att våren var på väg nu men icke san icke.


Gucci har lagt sig i min säng, igen. Så vi får väl helt enkelt dela, 2 tjejer emellan. En go tjejhund och en ehh ja... jag. I morgon har jag iaf sovmorgon och de e galet skönt. Det som dock inte är kul är att ha sovmorgon till 09.10 sen 09.50 slutar matten och då är det 3 timmars hål. Det där kallar jag galet underbart, verkligen. Om det inte hade varit den den jäkla matten i 40 minuter så hade jag/vi börjat 12.25 Med bara SO och sen slutat. Men nu har vi bara matte och SO så de e ju ganska chill iaf. 


Juste vad tycker ni om outfiten som jag gjorde? Jag är iaf nöjd med den :) Nu väntar faktiskt sängen och Gucci så jag ska väl lägga mig och göra henne lite sällskap.

 

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 20 mars 2013 20:00

 

                                          Jomafa by kenza 3   -   Väskan   -   Jeansen   -   Linnet

  

Allt finns hos estella.se! För att komma till plagget så klickar ni på länkarna. Modernt, personligt och lyxigt. Det är Estellas "bud ord" eller vad man ska kalal det. Erkänn att det är snyggt? Och så min stil men ändå nytt. Jag skulle lätt som en plätt kunna gå runt i denna outfit. 


XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 20 mars 2013 17:58

 

Inge smink

Linne

Mjukisar


XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 20 mars 2013 16:10

Man blir så trött när man har lov, iaf jag. Men ändå så är det ju underbart med lov. Jag är iaf nöjd med vad jag har gjort idag. Annars brukar jag bara sitta inne framför datorn men idag har jag varit i stallet, gått en lång pw och gjort läxor. Jag borde faktiskt få lite +poäng nu tycker jag ;)


Men nu ska jag bara ta det lugnt och spela lite spel på datorn och kanske kolla på nån serie om jag hittar någon. Hoppas iaf att ni har haft en bra dag idag, även om ni kanske inte har varit lediga som jag. Jag har verkligen inget roligt att komma med nu så vi får höras senare ;)

 

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 20 mars 2013 14:17

Var nyss ute i 1,5 h och powerwalkat med Gucci. Det var underbart, tills de började blåsa... Då blev de kallt som satiken. Men vi tog oss ända bort till stallet och jag fotade några bilder på Carpen och Promise sen gick vi hem. De kanske inte låter långt att gå elelr så men jag har 8-10 minuter med bil/10-20 med cykel till stallet så det är inte jättenära men inte jättelångt borta heller. Skönt va de iaf de vill ja lova. Det kommer nog kännas i morgon. Smart som man va glömde man springskorna i skolan så jag fick gå i ett par av mina converse. 


Nu tänkte jag iaf hoppa in i duschen och duscha lite. Känner mig lite äcklig efter powerwalken. Men jag bloggar som vanligt mera sen.

 

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 20 mars 2013 09:15

Vi taggar Grällsta sm jag vet inte vad. 94 dagar kvar :D Längtar som tusan efter stället, alla underbara vänner, Bästa Bebis Beny Bus. Det kommer bli g r y m t  ! ! :) Ni ska vara glada att ni inte ska på samma vecka, förutom alla grymma taggish vänner. Vi spamar fullständigt sönder våran grupp som jag skapade på facebook.

 

Jag var iaf nyss ute med Gucci en liiite längre sväng än den vanliga morgonrundan. När jag kom in fixade jag hem en gratis påse läkerol. Sen för nån dag sen fixade jag en gratis sån där panpizza. Duktig tjej Emma ;) Nejdå men på facebook hade dem olika tävlingar/utlottningar så jag passade på. Gratis e alltid gött ;)


Nu ska jag iaf vara duktig och använda min studiedag till att studera. Lite matte och sen plugga till provet på fredag. Jag har ingen motivation till något av de. Men det ska göras och så e de. Jag är snäll och bloggar åt er senare.


XoXo//Emma

♥ Om mig

 

Trevligt att du hittade hit, välkommen till min blogg. Mitt namn är Emma och jag är en helt normal 14-åring. Här på min blogg kommer du kunna läsa massa åsikter, mode, min vardag och massa annat roligt.

 

Jag har bloggat här på bloggplatsen förut men har nu bloggat 1 år på blogg.se men det krånglade väldigt mycket så jag bestämde tillsammans med en kompis att jag skulle byta tillbaka tillbaka hit då bloggplatsen inte krånglar.

 

Om du undrar något, tveka inte att skicka iväg en fråga eller en kommentar till mig. Jag svarar så fort jag kan. Eller fråga på kik för väldigt snabbt svar då mobilen alltid är med vart än jag går.

 

Jag finns på:

Kik: emmaostensson

Insta: emmaostensson

Twitter: emmastensson1

Facebook: Emma Östensson

♥ Sök i bloggen

♥ Fråga mig

2 besvarade frågor

♥ Senaste inläggen

♥ Kategorier

♥ Arkiv

♥ Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards