emmaostensson

Alla inlägg under mars 2013

Av Emma Östensson - 19 mars 2013 22:07

De e så skönt att ha studiedag i morgon. Jag ska ju som jag skrev förut vara duktig och plugga. Det heter ju trots allt studiedag... Men inte hela dagen utan lite på förmiddagen sen vid lunch en långpromenix med Gucci sen bara massa chill framför datorn. En ganska skön ledig dag med andra ord.


Jag tycker att det är roligt att ni kommenterar och att den höga statistiken har hållt i sig. Det boostar mig som bloggare en hel del. Just nu kanske inte min blogg är supergrym med massa åsikter men jag har ett på lager. Annars har jag skrivit mycket åsikter på min gamla blogg. Jag saknar ibland blogg.se. Men ändå inte med allt krångel... Jag ska satsa på denna blogg *punkt* 

 

Men nu ska jag lägga mig och hålla på lite med min mobil. Vi hörs i morgon, sov gott.


XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 19 mars 2013 20:01

Nu med min nya mobil har jag laddat ner massa appar så nu finns jag lite överallt.

Kik: emmaostensson

Insta: emmaostensson

Quizkampen: emmaostensson

Bikerace: Emma Östensson


Jag hade planer för i morgon eller kanske redan för ikväll. Men min mami ville inte vara me på de så jag fick inte. Och i morgon gick det inte av olika anledningar. Tråkigt nog, men det kommer nog flera gånger hoppas jag <3 Men i morgon ska jag ta tag i idrottsläxan.


På lunchpromenaden med Gucci i morgon ska jag först gå med Gucci sen när hon gjort de hon ska så går jag över och springer. Sen efter de ska jag köra styrka och plugga. Fick lite matte att göra och sen plugga fysik så att jag klarar provet på fredag. Så det är nog bra planer inför i morgon tycker jag. 


Nu sitter jag iaf med min familj i vardagsrummet och kollar på de där simhopps programmet på tv3, har glömt vad det heter men ni vet väl var de är för program?

 

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 19 mars 2013 18:00

           

XoXo//Emma


Av Emma Östensson - 19 mars 2013 15:25

Idag hade vi engelskan och det gick ganska bra tycker jag nog. Hos tandläkaren tog dem bort mina gummisnoddsgrejamojer så de känns jättetomt i munnen nu. Men mycket mycket skönare än med att ha dem i. Vi

redovisade idag så vi får sovmorgon på torsdag. Underbart :)


Nu måste jag byta om och sen kila till bussen. Men en bildbomb är på G så håll utkik efter den :)

  

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 19 mars 2013 07:14

God morgon på er


Nu sitter jag och käkar frulle men ska ut med Gucci snart och sen åka till tandläkaren. Ja det är väl de som kommer att hända idag. Skola som vanligt sen ut till älsklingen i stallet. Bildbomb på Carpen kommer undertiden jag är i stallet så håll utkik efter den ;)


Men nu måste jag gå för att hinna. Vi hörs

  

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 18 mars 2013 22:25

Har haft en helt totaly random chatt med goa grymma tjejor som ska på Grällsta samma vecka och samma läger som mig. Sjukt underbara! Denna sommar och detta Grällsta kommer bli helt sjukt bra! :D Tagga som sjutton 96 få dagar kvar... Men vips så är det snart 50 sen 20 sen 10 sen 0!! :D Okej nu ska inte min randomhet från våran awesome chatt ta över


Helt random så kommer Ella och bah "jag gillar jordgubbar", hur skön får man bli egentligen?? XD

  

Det är typ de som jag har gjort under min kväll. Och det fick mig att längta som tusan. Men jag ska samla mig och bli lugn så jag kan sova och orka upp till tandläkaren. Jag har nog verkligen inget att komma med, tyvärr. Det lutar nog mot sängen nu känns det som. Vill ju va pigg och fräsch till redovisningen på sista lektionen ;) Åhh det arbetet fick mig att vilja åka till London. Okej nu ska jag sluta vara konstig, sängen väntar på mig.


XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 18 mars 2013 19:55

Vad tycker ni om bilderna? Själv gillar jag dem och får tacka min grymma vän och fotograf Ebba. Nu sitter jag iaf i vardagsrummet framför TV:n med min familj. Dock så sitter papi, mami, brorsan och Gucci i soffan och jag får sitta på golvet. Men det är ingen fara för mig ;)


I morgon är det skola som vanligt. Men innan skolan ska jag åka till tandläkaren och ta bort gummisnodds grejamojerna som jag har i munnen. Sen efter skolan så ska jag åka till stallet som vanligt. Jag längtar efter bebo <3 Det är även specialhoppning så om det inte är för kallt så kollar jag på den.


Nu är det iaf familjen annorlunda som jag och min familj kollar på. Så nu ska jag ha fokus TV:n. Jag bloggar mera senare i kväll <3

 


XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 18 mars 2013 18:00

               

XoXo//Emma

♥ Om mig

 

Trevligt att du hittade hit, välkommen till min blogg. Mitt namn är Emma och jag är en helt normal 14-åring. Här på min blogg kommer du kunna läsa massa åsikter, mode, min vardag och massa annat roligt.

 

Jag har bloggat här på bloggplatsen förut men har nu bloggat 1 år på blogg.se men det krånglade väldigt mycket så jag bestämde tillsammans med en kompis att jag skulle byta tillbaka tillbaka hit då bloggplatsen inte krånglar.

 

Om du undrar något, tveka inte att skicka iväg en fråga eller en kommentar till mig. Jag svarar så fort jag kan. Eller fråga på kik för väldigt snabbt svar då mobilen alltid är med vart än jag går.

 

Jag finns på:

Kik: emmaostensson

Insta: emmaostensson

Twitter: emmastensson1

Facebook: Emma Östensson

♥ Sök i bloggen

♥ Fråga mig

2 besvarade frågor

♥ Senaste inläggen

♥ Kategorier

♥ Arkiv

♥ Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards