emmaostensson

Alla inlägg under mars 2013

Av Emma Östensson - 23 mars 2013 14:15




XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 23 mars 2013 08:19

Nu på morgonen har jag och mami planerat lite. Hon ska komma och hämta mig vid 12 i stallet då byter jag om och sen åker vi iväg till dollarstore och nå andra affärer. Sen hem och lämna av mig och mami åker vidare till brorsans fotboll. Tur att jag hade fixat inställda så ni klarar er :)


Snart ska jag iaf ut med Gucci en sväng innan mami lämnar mig i stallet. Jag skulle väl tro att jag ska rida Carpen, men de gör inte mig något. Han e rolig och nyttig att rida. Kanske att jag tar min lila ponnyboll om jag får. Jag har ju inte chansen att rida henne så mycket numera.

 

Inget har hänt under morgonen så jag har inget mer att komma med så vi får helt enkelt höras sen.

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 22 mars 2013 22:13

Nu under kvällen har jag fixat lite inställda, bara åt er. Snäll jag e va? Jag vet inte hur länge jag blir borta så de e bäst att gardera upp sig och ha lite så att inte bloggen får stå tom allt för länge. Och sen blir det lite annat och inte bara sånt som jag brukar ha. Hmm, vad kan de va tro? De får ni se i morron ;)


Jag har gjort mig i ordning så nu är jag redo för natten. Idag är planen att komma i säng i lagom tid, som alltid. Därför har jag redan gått med Gucci, tvättat bort sminket och borstat tänderna. Jag ska bara dra på mig mig pjamaströja och sen krypa ner under täcket med datorn en liiiiiten stund.


Om jag ska hålla det där med tid så är det bäst att jag byter om och kommer i säng. Vi hörs i morgon som vanligt, sov gott.

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 22 mars 2013 20:06

Jag var taggad och glad när vi åkte iväg för jag trodde verkligen att vi skulle hinna köpa min sportbh. Men min brorsa drog ut nå jäklit på tiden så den affären han stänga. Kul kul. De resulterade i en sur Emma... 


I morgon är iaf en ny dag som blir bättre än vad denna har varit. De ska ju bli kul att rida såklart. Sen är det klart att jag ska rida en ponny som heter Speicin på inte onsdagen som kommer utan den efter det då. Har aldrig ridit honom men de blir nog bra iaf. Hade ju helst vela haft Polly eller Lily men det får duga med Speicin ;)


De va iaf galet skönt att vara ute och springa lite. Hade tänkt duscha men de han jag inte med så de fick bli snabbt med lite vatten på dem ställena som var svettigao ch sen slänga på sig kläder för att åka ut te Erikslund.


Men nu ska jag va lite tjurig och bara sitta här på mitt rum. Och jag vet att det inte är hela världen men mitt temperamet är så ibland och det är bara att acceptera.

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 22 mars 2013 17:33

Har precis varit och sprungit men nu ska jag iväg till Erikslund. Brb

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 22 mars 2013 15:58

   

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 22 mars 2013 14:16

Nu är jag hemma från skolan. De e skönt att inte ha mycket läxor över helgen. Men jag e lite sur för min musplatta e fortfarande helt fuckad. Jag tänker dock inte lämna in min dator igen. Never


Jag har inga som helst planer. Funderar på att måla naglarna eller något. Kanske typ åka till stallet. Jag har ingen aning. Blir nog bara lite hemmamys med nagelfix osv. Jag kan lägga upp en bild om ni vill ha lite inspo till era naglar. 


På sista lektionen var jag och Linnea ute i skogen och filmade. Det blev nog bra tror jag. Har inte kollat på filmerna mer än i kameran. Ska kolla på datorn snart också. 


Finns inget kul, eller något att skriva så jag får väl fixa naglarna nu. Vi hörs.

 

XoXo//Emma

♥ Om mig

 

Trevligt att du hittade hit, välkommen till min blogg. Mitt namn är Emma och jag är en helt normal 14-åring. Här på min blogg kommer du kunna läsa massa åsikter, mode, min vardag och massa annat roligt.

 

Jag har bloggat här på bloggplatsen förut men har nu bloggat 1 år på blogg.se men det krånglade väldigt mycket så jag bestämde tillsammans med en kompis att jag skulle byta tillbaka tillbaka hit då bloggplatsen inte krånglar.

 

Om du undrar något, tveka inte att skicka iväg en fråga eller en kommentar till mig. Jag svarar så fort jag kan. Eller fråga på kik för väldigt snabbt svar då mobilen alltid är med vart än jag går.

 

Jag finns på:

Kik: emmaostensson

Insta: emmaostensson

Twitter: emmastensson1

Facebook: Emma Östensson

♥ Sök i bloggen

♥ Fråga mig

2 besvarade frågor

♥ Senaste inläggen

♥ Kategorier

♥ Arkiv

♥ Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards