emmaostensson

Alla inlägg under mars 2013

Av Emma Östensson - 27 mars 2013 08:22

Idag blev jag klar lite tidigare än väntat så jag fixade ett till inlägg åt er redan nu. Då har jag inte lika mycket jobb med de sen i eftermiddag. VIlket e lite skönt för jag har knappt nå idéer. Juste idag är det biljettsläpp till Stockholm Horse Show. Jag vill sjukt gärna åka iår igen. Vi får se hur de blir med de, men om inte mami vill åka med då åker jag med Linnea... Hehe nejmen det är en lösning som vi har så vi får se hur de blir :) Dock så bokar vi nog inte idag. Kanske lite mer till sommaren eller så.


Första lektionen idag är tyska. Där ska vi köra bingo så då lär de bli lite mumsigt godis. En skön start på morgonen. Idag vi inga jobbiga lektioner. Först tyska sen studiepass, lunch, hk och matte sen slutar vi. Alltså en skön sista riktig skoldag. I morgon ska jag och mina bruds fota hela dan. De ska bli riktigt sköj. Ska ha på mig något som är roligt att se som dagens outfit. Vi lär nog bomba med bilder på varandra och sen massa natur. Efter det så får vi lov. Galet jäkla underbart.

 

Juste, sen idag så ska vi till kyrkan på våran allra sista gudstjänst som är ett måste till konfirmationen. Sne är vi helt klara vilket är väldigt skönt. 


Nu kan jag inte skriva mer på denna bibel för jag måste åka till skolan. Vi hörs

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 26 mars 2013 22:02

Idag har det varit en ganska skön dag iaf. Skolan e trök som vanligt men sen att åka till stallet och alla hästar och vänner då släpper man den tråkiga skoldagen som varit och bara har de gött i stallet. Dock så bet min lilla ponni mig idag, dumma ponni så får man inte göra. Men det e inget hände så de va ju skönt. 


I morgon går vi våran sista riktiga dag inna vi får lov. På torsdag så ska vi ha elevensval/profil och då ska jag, Ebba och Linnea fota. Har ni tur kan ni få lite fina bilder, om ni lovar att inte sno dem? Jag har iaf fått ihop några inlägg men uppdateringen kanske inte kommer va lika bra som den är nu då jag har lite idéebrist just nu. Men 3-4 inlägg om dagen istället för 6-8 är väl bättre än ingenting alls? Jag ska göra mitt bästa för att kunna ge er bästa möjliga uppdatering med bra och varierande inlägg. Därför kommer min eftermiddag gå åt till att blogga en massssa åt er :) Det är bara roligt tycker jag och jag älskar att vara en bloggare.


Nu tänker jag nog stänga ner datorn och sova lite så att jag har lite energi i morgon. De e snart lov, håll ut.

- Snigga brudar vi e :*

 

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 26 mars 2013 20:28

Först börjar jag med att svara Jossan. Jo det har jag men längst ner är det tröjor som jag använder ibland det andra ligger under min säng :) Sen de över når jag


Jag var först i stallet innan mami hämtade mig där. Jag stog ute i lite mindre än 1h ute vid muren med Promise. De va helt underbart skönt med fint väder och fina bästa ponnyplutten <3 Sen goa vänner att snacka med. Inte mycket blir bättre än så i stallet. Efter de åkte vi iväg lite och fixade. Jag fick med en dösnygg väska hem, sen en urvuxen jacka och en dööööö snygg spegel som jag älskar. Ni får se bild sen.


Nu sitter jag och käkar lite pastasallad ála ICA och tänkte fortsätta göra de. Jag bloggar mera sen efter duschen och maten. Ha de gött så länge.

 

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 26 mars 2013 18:00

Någon som vill göra ett länkbyte?

Kommentera isf


XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 26 mars 2013 15:41

Nu har jag mellanlandat hemma och bytt om lite snabbt. Nu käkar jag mellis men snart ska jag åka till stallet. De e så fint väder så jag ska kolla om jag kan ställa ut bebo lite <3 De skulle hon nog gilla, skarpt.


Idag var det en lång och tråkig dag i skolan så det ska bli skönt att få komma iväg och ha trevligt i stallet. Men nu måste jag tyvärr skynda mig iväg. Vi hörs

 

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 26 mars 2013 14:00

Är med och tävlar :) http://idawoxlin.blogg.se/2013/march/tavling-vinn-3-pannband.html#comment

 

XoXo//Emma


Av Emma Östensson - 26 mars 2013 07:20

En av dem bästa sakerna som finns är att sova i rena lakan. De e så sjukt skönt att lägga sig i nya och rena lakan. Jag trivs iaf med hur det blev nu när jag gjorde om i mitt rum, det känns större på något sätt. 


Snart ska jag iaf börja röra mig mot skolan. Första lektionen ska vi visa filmen som vi gjorde. Det går nog bra, hoppas jag. Det är ju roligare med en film än med en redovisning som typ alla andra har. + att man slipper prata så mycket där framme. Efter skolan är det iaf stallet som gäller. Ska sköta min lilla bebo, om hon nu inte ska gå på hoppningen eller lektion. 


Jag kommer verkligen inte på något roligt att skriva om. Snälla någon måste ju ha förslag? Nu börjar klockan ticka och jag måste åka till skolan. Men vi hörs under dagen.  

XoXo//Emma

Av Emma Östensson - 25 mars 2013 21:44

Ledsen att bloggen har fått stått men jag fick lite impuls idéer så jag möblerade om i mitt rum. Då blev de massa städning och fix. Sen nu kollar jag på topmodel samtidigt som jag precis har fixat de sista med att stäldla blommor osv.

 

- Vad tycks? Själv e jag nöjd


Just nu känns det som att mitt liv blir bättre än vad de va för 2 månader sen. Men det kan aldrig bli så bra som de va då. Saker och ting händer oftast av en anledning. Vi får se vad som händer senare i livet.


I morgon är det tisdag och papis födelsedag. Grattis i förskott papi :) Nu börjar det bli upplösningen i topmodel så jag ska kolla så att jag vet vem som vinner, annars skulle de ju lite onödigt att ha kollat på alla avsnitt. Ni får sova så gott

XoXo//Emma

♥ Om mig

 

Trevligt att du hittade hit, välkommen till min blogg. Mitt namn är Emma och jag är en helt normal 14-åring. Här på min blogg kommer du kunna läsa massa åsikter, mode, min vardag och massa annat roligt.

 

Jag har bloggat här på bloggplatsen förut men har nu bloggat 1 år på blogg.se men det krånglade väldigt mycket så jag bestämde tillsammans med en kompis att jag skulle byta tillbaka tillbaka hit då bloggplatsen inte krånglar.

 

Om du undrar något, tveka inte att skicka iväg en fråga eller en kommentar till mig. Jag svarar så fort jag kan. Eller fråga på kik för väldigt snabbt svar då mobilen alltid är med vart än jag går.

 

Jag finns på:

Kik: emmaostensson

Insta: emmaostensson

Twitter: emmastensson1

Facebook: Emma Östensson

♥ Sök i bloggen

♥ Fråga mig

2 besvarade frågor

♥ Senaste inläggen

♥ Kategorier

♥ Arkiv

♥ Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards